Din motive de securitate si confort ale clientilor si angajatilor sai, NUTRIWELLNESS CENTER isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii !
Pentru ca relaxarea, armonia si starea de bine sa se regaseasca in toate serviciile si tratamentele pe care ti le oferim te rugam sa tii cont de regulile casei.
In calitate de client al NUTRIWELLNESS CENTER, ai urmatoarele drepturi:
- un mediu placut si curat, care iti ofera confort si siguranta;
- sa fii tratat(a) cu consideratie si respect;
- profesionisti care sa execute tratamentul conform protocoalelor, procedurilor si regulamentului intern;
- sa adresezi intrebari si sa primesti raspunsuri referitoare la tratamentele oferite de salonul nostru.
Pentru buna conduita a salonului, in calitate de client, iti revin si o serie de responsabilitati:
- sa comunici informatii complete si corecte referitoare la sanatatea ta, stilul de viata si rezultatele pe care doresti sa le obtii;
- sa tratezi personalul si ceilalti clienti cu respect si amabilitate;
- sa comunici preferintele si asteptarile tale;
- sa respecti planul de tratament si recomandarile propuse de terapeut;
- sa respecti programarile si politica de programari aferenta;
- sa iei la cunostinta lista de contraindicatii specifica procedurilor pe care le efectuezi si sa anunti cu minim 24-48 ore inainte de ora programarii de fiecare data cand urmezi un tratament, ai o afectiune medicala, ai suferit interventii medicale sau orice sensibilitate a organismului tau;
- sa respecti cu strictete regulile de igiena corporala in vederea unei bune desfasurari a sedintelor de tratament;
- sa citesti regulamentul salonului si sa semnezi fisa clientului.
PROGRAMARI
Orice serviciu oferit de NUTRIWELLNESS CENTER se face in baza unei programari prealabile.
Din respect pentru clienti si pentru buna desfasurare a pachetelor de tratament, programarile se fac in avans, in functie de tratamentul urmat. In cazul in care programarile nu au fost facute in avans, te vom programa in limita locurilor disponibile.
Te rugam sa te programezi pentru terapiile dorite la numarul de telefon: 0750418856.
Iti sugeram sa ajungi la salon cu 10 minute inainte de ora programata, pentru a avea timp sa te pregatesti corespunzator pentru tratament.
Din respect pentru clientele si personalul salonului, orice intarziere la programare va fi scazuta din durata sedintei, astfel incat urmatoarele programari sa nu fie afectate. In limita posibilitatilor, vom incerca sa efectuam in totalitate sedinta de tratament.
De asemenea, te rugam sa iti notezi si sa verifici cu atentie data si ora programarilor pentru a evita orice neintelegere ulterioara. Salonul iti poate pune la dispozitie un biletel pentru programari.
Perioada de timp alocata unei programari este rezervata special pentru tine.
Daca intervine o situatie neprevazuta si nu poti ajunge la programare, te rugam sa ne anunti telefonic sau prin SMS/Whatsapp/Messenger cu 24 ore inainte de programare sau cu minim 3 ore inainte de programare – numai pentru cazurile exceptionale. In acest fel vom putea oferi acea perioada de timp unui alt client. In caz contrar, sedintele la care nu te-ai prezentat iti vor fi scazute din abonament.
In cazul unor circumstante neprevazute (sanatate, deces in familie etc) se accepta anularea cu mai putin de 24 ore inainte de programare.
Daca urmezi un tratament medicamentos, ai o problema de sanatate, o alergie sau orice alta reactie a organismului tau, te rugam sa anunti cu minim 24-48 ore inaintea programarii pentru a obtine o reprogramare atunci cand sanatatea iti permite sa reiei tratamentul.
Te rugam sa tii cont de data menstruatiei si sa nu faci programari in acea perioada.
Persoanele care se programeaza prima data si anuleaza 2 sedinte nu vor mai beneficia de a treia sedinta decat cu plata in avans.
PLATA ABONAMENTELOR
Plata abonamentelor si pachetelor personalizate poate fi facuta astfel:
– integral la deschiderea abonamentului;
– cu avans 50% la deschiderea abonamentului, iar restul de 50% se va achita inaintea ajungerii la jumatate a abonamentului.
NU exista posibilitatea returnarii sumelor incasate pentru abonamente sau sedinte neefectuate.
VALABILITATEA ABONAMENTELOR
Abonamentele au o valabilitate de 3 luni de la data achizitionarii, in functie de numarul de proceduri al acestuia. Dupa depasirea acestui termen, sedintele din abonament ramase neefectuate sunt anulate.
In cazul in care nu poti termina un abonament in cadrul perioadei de valabilitate, poti opta pentru varianta sedintelor individuale sau a abonamentelor ce includ un numar mai mic de sedinte.
Abonamentele si bonusurile nu sunt transmisibile si nu se impart cu alte persoane.
Clientele care ne recomanda prietenelor, iar acestea achizitioneaza un tratament facial sau un abonament pentru tratamentele corporale, primesc un voucher in valoare de 50 RON.
CONTRAINDICATII
Tratamentele corporale nu sunt recomandate persoanelor care prezinta urmatoarele:
Alergii, rani, inflamatii, iritatii, infectii sau alte boli dermatologice, boli cardio-vasculare (stimulator cardiac), boli infectioase progresive, boli respiratori sub diverse forme (astm, etc.), tumori sau boli canceroase, celor care au suferit o interventie chirurgicala (si numai cu acordul medicului), convalescenta dupa interventie chirurgicala, diabetici, epilepsie, in apropierea zonelor varicoase, femeilor insarcinate, celor care alapteaza, flebita si tromboflebita, hernie, hipertiroidie, febra, persoanelor aflate sub tratament cu medicamente anticoagulante, femeilor aflate in perioada menstruatiei, persoanelor care au proteze/tije metalice, sterilet metalic sau alte implanturi metalice, piele extrem de sensibila sau o fragilitate capilara mare, sensibilitate la caldura, spasmofilie, tensiune arteriala anormala, patologii auditive, chisturi ovariene, fibroame, probleme hepatice sau renale, HIV sau alte boli cu transmitere.
RECOMANDARI privind tratamentele de remodelare corporala:
Tratamentele efectuate de NUTRIWELLNESS CENTER au eficienta maxima daca se respecta frecventa recomandata si se urmeaza un mod de alimentatie cat mai sanatos, fara grasimi, prajeli, fast food, fainoase, sucuri din comert etc.
In vederea obtinerii rezultatelor dorite iti recomandam urmatoarele:
- Cu 2-3 ore inainte de tratament nu se vor consuma mancaruri solide, grele, deoarece organismul ar folosi pentru arderi elementele nutritive ale ultimei mese si nu depunerile adipoase suplimentare;
- Se va bea un pahar de apa calduta inainte de tratament in vederea accelerarii arderilor interne;
- Consumul zilnic de 2-2.5l lichide (apa, ceai neindulcit);
- Nu se vor consuma alcool si sucuri carbogazoase;
- Dupa tratament nu se vor consuma alimente timp de 1,5 – 2 ore;
- 6 ore dupa tratament nu este indicat a se face dus pentru ca substantele active actioneaza in continuare.
- Atentie la dieta!
- Exista cateva produse alimentare care favorizeaza retentia de lichide in organism sau acumularea de grasimi. Cafeaua, excesul de sare, produsele lactate cu continut mare de grasimi, alcoolul, tigarile trebuie in mod special evitate datorita efectelor nocive bine cunoscute asupra organismului.
- Pentru obtinerea rezultatelor dorite, alaturi de tratamentul ales se recomanda un stil de viata sanatos, iar unde este necesar si urmarea unei diete asistate de terapeutul nutritionist.
- Nici un tratament corporal nu poate garanta obtinerea rezultatelor dorite daca nu este sustinut si in afara salonului de remodelare, find asociat cu o disciplina alimentara.
- Dupa terminarea tratamentului se recomanda mentinerea unei diete echilibrate si efectuarea de sedinte de intretinere, o data la 7-10 zile.
TRATAMENTE FOLOSITE
Asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere ca produsele folosite sunt de cea mai buna calitate, respectand normele si legislatia in vigoare si recomandarile producatorilor.
De asemenea, respectam cu strictete etapele necesare a fi parcurse in cadrul fiecarui tratament, astfel incat acestea sa ofere cele mai bune rezultate.
Niciun tratament corporal nu poate asigura rezultate garantate. In acest sens este foarte importanta respectarea recomandarilor noastre cu privire la frecventa de efectuare a tratamentelor si a modului de alimentatie.
Aplicarea tratamentelor se face pe 1, 2 sau 3 zone. Zonele sunt delimitate astfel:
1 – ABDOMEN
1 – FLANCURI
1 – FESE
1 – COAPSE INTERIOR
1 – COAPSE FATA
1 – COAPSE SPATE
1 – COAPSE LATERALE
Sedintele individuale sau din abonament sunt calculate la 1 sau la 2 zone.
In cadrul salonului nostru, in functie de tratamentul pe care l-ati ales, beneficiati in mod gratuit de articole de unica folosinta (papuci, bikini, bentita cosmetica, boneta, hartie prosop de unica folosinta).
INFORMATII CU CARACTER GENERAL
Va rugam ca in incinta centrului sa vorbiti pe un ton scazut pentru a respecta timpul de relaxare al tuturor clientilor.
Va sugeram sa pastrati obiectele personale in vecinatatea dumneavoastra. Personalul centrului nu este responsabil de pierderea acestora. In cazul gasirii unor obiecte ce nu ne apartin vom incerca identificarea posesorului si anuntarea lui.
Inainte de inceperea oricarui tratament va rugam sa oferiti terapeutului informatii despre orice afectiuni ale pielii sau afectiuni interne care ar putea interfera in vreun fel cu tratamentul solicitat. In cazul persoanelor cu boli cronice, acordul medicului curant este recomandat.
Pentru confortul dumneavoastra, in timpul tratamentelor, parti ale corpului care nu sunt implicate in proceduri vor fi acoperite. Toate tratamentele presupun purtarea lenjeriei de corp proprie sau oferita de terapeut.
Pe parcursul desfasurarii tratamentelor va rugam sa informati terapeutul despre un eventual disconfort aparut (temperatura, lumina, volum muzica, masaj prea usor sau prea ferm etc)
Pentru a obtine cele mai bune rezultate in urma procedurile efectuate de terapeut, va recomandam sa respectati sugestiile primite in cadrul tratamentului (ex: sa nu consumati alimente minim o ora inaintea tratamentelor de remodelare corporala si o ora dupa acestea, sa va hidratati inainte si dupa procedurile de remodelare corporala sau masaj, sa va protejati fata si sa evitati expunerea la soare inainte si dupa tratamentele faciale etc.)
Recomandarile si sugestiile de mai sus pot fi modificate si completate pe masura ce aceasta se impune.
Cu speranta ca recomandarile, sugestiile si mentiunile de mai sus nu fac decat sa vina in intampinarea dorintei dumneavoastra de relaxare deplina si serviciii de buna calitate, va invitam sa experimentati armonia desavarsita a unei stari de bine pe care v-o recomandam de fiecare data cand ne vizitati!
Pentru sugestii si reclamatii va rugam sa contactati managerul salonului, telefonic la 0750418856 sau prin e-mail la contact@nutriwellness.ro.
Va multumim si va asteptam cu drag!